REKLAMA
Znaleziono 5747 wyników
artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Czekając na rekord – transakcje inwestycyjne na rynkach biurowych poza Warszawą
Z danych międzynarodowej firmy doradczej JLL wynika, że wartość transakcji inwestycyjnych zrealizowa...
ForPepeHouse otworzy pierwszy sklep w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
ForPepeHouse otworzy pierwszy sklep w Warszawie
ForPepeHouse to sieć sklepów wielkopowierzchniowych, które wyróżnia bogactwo oferowanych produktów, wybranych pod kątem oczekiwań klientów. Oferta sklepu odzwierciedla potrzeby kupujących, którzy pragną znaleźć wiele praktycznych rzeczy użytku codziennego w jednym miejscu, a dodatkowo w atrakcyjnych cenach.
[Warszawa] Hiszpańska marka odzieżowa dołączy do najemców Galerii Północnej w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Hiszpańska marka odzieżowa dołączy do najemców Galerii Północnej w Warszawie
Miejski, casualowy styl, szeroka oferta odzieży i duży wybór modnych dodatków to znaki rozpoznawcze...
Marki przedłużają umowy z Galerią Północną w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Marki przedłużają umowy z Galerią Północną w Warszawie
Galeria Północna umacnia swoją pozycję na warszawskim rynku centrów handlowych. Tylko od początku tego roku aż 9-ciu wieloletnich najemców tego obiektu przedłużyło z nim umowy najmu. Łącznie podpisane aneksy opiewają na 1627 kw. GLA.
[Polska] Jakie podejście do akcji deweloperów notowanych na giełdzie rekomendują analitycy domów maklerskich?artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Jakie podejście do akcji deweloperów notowanych na giełdzie rekomendują analitycy domów maklerskich?
Postanowiliśmy sprawdzić ostatnie rekomendacje wydawane przez analityków domów maklerskich, a dotycz...
Znane marki doceniają potencjał Galerii Północnejartykuł
Pokaż artykuł
Znane marki doceniają potencjał Galerii Północnej
Galeria Północna zamyka sezon letni z serią przedłużonych umów, które objęły ponad 3,1 tys. mkw. powierzchni najmu, a także z nowymi otwarciami, które wzmacniają segmenty m.in. dla dzieci i spożywczy.
Gudi Home otworzył w Galerii Północnej w Warszawie pierwszy sklep w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Gudi Home otworzył w Galerii Północnej w Warszawie pierwszy sklep w Polsce
W Galeri Północnej w Warszawie otwarty został pierwszy w Polsce sklep marki Gudi Home. To nowa sieć wielobranżowa non-food z produktami zawsze w niższych cenach. Za brandem, który ma ambitne plany rozwoju w kraju, stoją twórcy innej znanej sieci – Forpepe House.
[Dąbrowa Górnicza] Centrum Szkoleniowo-Gastronomiczneinwestycja
Pokaż inwestycję
[Dąbrowa Górnicza] Centrum Szkoleniowo-Gastronomiczne
Dąbrowa Górnicza, Gołonóg Północny
[Łódź] Największa transakcja biurowa w 2016 r. w Łodziartykuł
Pokaż artykuł
[Łódź] Największa transakcja biurowa w 2016 r. w Łodzi
Ericsson – światowy lider w obszarze rozwiązań ICT (teleinformatyka) – podpisał umowę najmu 8 400 mk...
Thales otwiera nowoczesny zakład Cyfrowej Tożsamości i Bezpieczeństwa w Tczewieartykuł
Pokaż artykuł
Thales otwiera nowoczesny zakład Cyfrowej Tożsamości i Bezpieczeństwa w Tczewie
Kolejna duża inwestycja zagraniczna w województwie pomorskim. Francuski koncern Thales, globalny lider zaawansowanych technologii, otworzył swój drugi nowoczesny zakład produkcji zabezpieczonych dokumentów w Tczewie. Nowy obiekt, wykorzystujący najnowsze technologie, nie tylko pozwala Thales zwiększyć zdolności produkcyjne w Europie w zakresie bezpiecznych dokumentów, ale również wspiera rozwój lokalnej społeczności poprzez tworzenie miejsc pracy i inwestycje w zrównoważony rozwój.
[Warszawa] Warszawski rynek biurowy nadal w dobrej formie. Zaufanie najemców wraca na największe rynki biurowe w Polsce.artykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Warszawski rynek biurowy nadal w dobrej formie. Zaufanie najemców wraca na największe rynki biurowe w Polsce.
Firma Jones Lang LaSalle dokonała podsumowania danych i trendów na rynku nieruchomości biurowych w W...
[Polska] Wzrost aktywności deweloperów biurowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Wzrost aktywności deweloperów biurowych w Polsce
Całkowite zasoby nowoczesnej powierzchni biurowej w Polsce na koniec pierwszej połowy 2016 roku wyno...
Galeria Jurajska zyskuje nowych najemców. Trwają też modernizacjeartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Jurajska zyskuje nowych najemców. Trwają też modernizacje
Galeria Jurajska umacnia ofertę lifestylową. Największe centrum handlowe w Częstochowie przygotowuje się do debiutów marek Rituals Cosmetics i The North Face. Trwają także prace modernizacyjne w salonach Sephora i New Yorker, które wkrótce zaprezentują się w nowej odsłonie.
[Warszawa] Dystrybutor gier komputerowych otworzył salon w Galerii Północnej w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Dystrybutor gier komputerowych otworzył salon w Galerii Północnej w Warszawie
W Galerii Północnej każdy miłośnik nowinek technologicznych, komputerów i wirtualnej rozrywki znajdz...
[Warszawa] Włoska marka modowa debiutuje w Galerii Północnej w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Włoska marka modowa debiutuje w Galerii Północnej w Warszawie
Po rodzimych Włoszech, Zjednoczonych Emiratach Arabskich i Katarze przyszedł czas na Polskę. Kocca k...
firma
Pokaż firmę
Studio Piercingu i Tatuażu Nala | Katarzyna Tomaszewska Nala Tattoo Studio
Kraków, Garncarska 1/LU3
Jak kryzys obszedł się z miastami średniej wielkości?artykuł
Pokaż artykuł
Jak kryzys obszedł się z miastami średniej wielkości?
Miasta średniej wielkości (o populacji pom. 200 a 300 tys. mieszkańców) stosunkowo późno znalazły si...
[Warszawa] Elektroniczny gigant otwiera sklep w Galerii Północnej w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Elektroniczny gigant otwiera sklep w Galerii Północnej w Warszawie
Na kilkanaście dni przed swoimi pierwszymi urodzinami Galeria Północna świętuje kolejny biznesowy su...
[Łódź] Międzynarodowa firma IT powiększa biuro w University Business Park Iartykuł
Pokaż artykuł
[Łódź] Międzynarodowa firma IT powiększa biuro w University Business Park I
Mobica, światowy lider w dziedzinie innowacyjnych rozwiązań informatycznych, wynajęła dodatkowe 800...
Galeria Północna w Warszawie zwiększa udział mody w tenant-mix’ieartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Północna w Warszawie zwiększa udział mody w tenant-mix’ie
Warszawska Galeria Północna umacnia swoją ofertę handlową. Tylko w 2022 roku nowi najemcy zajęli tu lokale o łącznej powierzchni ponad 2375 mkw. Jednocześnie przedłużono umowy z dotychczasowymi partnerami, opiewające na ponad 4000 mkw. W efekcie, obiekt wynajęty jest niemal w 93 proc. Ale w warszawskiej galerii rośnie nie tylko wskaźnik komercjalizacji. Kolejne otwarcia w 2022 roku, ale także wcześniejsze z 2021 r., znacząco zwiększyły udział mody w tenant-mix’ie.
REKLAMA